Event : Hard Rock Jeli Ride Mountain Bike 1

20:22

...assalamualaikum...

hari ini manyak semangat lorh. pagi-pagi bangun sedut udara sejuk kat tingkap. perhh, jeli is awesome klu bab-bab mcm ni wa ckp sama lu. sampaikan bunyi cengkerik pun bole dgr. haha. (yg tu sbb ada sekor melompat masuk dlm bilik aku. tp dah buang dah. haha) im kinda busy and will be veerrrryyyyy busy afta mid sem break. kene didik teamates aku bersedia dari segi mental dan fizikal nak jadi reporter terulung lepas ni. jgn risau ye, nnt "akak" akan brainwash korang! haha. "akak" kunun! terasa senior uoollss. btw, im trying to make uollss feels great work under me. ok! later lah we story-story more bout sukan kampus. now, entry pasal "hard rock jeli ride". eventnya dah laaaammmaaaaa, tp baru nak upload. biasalah, wifi sedut-sedut lagi. seriusly, aku sendiri tak paham. wifi full bar tapi semputnya mengalahkan bakteria shirota bergerak! at last, dpt jugak update belog hari ni. alah, seminggu je pon lewat. 29 september hari tu. ok. ok. ok. ok. stop bebel.



pewitt...elias and amir. wakil umk yg terawal sampai. meriah sungguh peminat korang! btw, sayang gila. klu cepat sikit lagi dah dpt top 10. tak pe lah, 11 tu pon dah ok. at least ad improvement kan! tahun depan ada lagi and mesti lagi grand. pulun abes-abes. tahun ni dpt no 11, tahun depan buang 1 kat belakang. biar jadi no 1 pulak. pape pon, congrates utk korang. tp, klu tahun depan kau dapat no 1, aku nak amik gambar dgn kau kat atas stage teros tau elias! haha


this is kobe. a good job for you. still baru tapi ok la. tp kan, aku yg rabun ke atau memang tak ada peminat yang nak bergambar dgn kau. hahaha. just joke kobe! kau kenal angah kau kan. chill bro.


iollss..kenalkan ni ariff. eh, betul ke eja? haha. pape je la. janji bunyi sama. kejap-kejap, kenapa peminat kau dgn peminat elias and amir sama? nampak sgt bukan peminat tegar. hehe. (mati aku klu diorg baca blog ni. semua budak kelas pulak tu!) haruslah di ingatkan bahawa, dari atas sampai lah ke hujung nokhtah entry ini adalah gurauan sahaja ye. so, no touching-touching bebeh. :)


ini aku kenal dia as a kadir. yang sebelah tu roomate aku ke??? dah tak kenal la. sunburn! hahahaha


 seksi leg! censored la pulak. apa ni fiqa! gambar apa yang kau amik ni. korang agak-agak korang nampak apa kat gambar ni?? hahaha


ni haaaa~~~ uncle ni pakai selipar je ride beskal hari tu. aku rasa kasut dia dah tenggelam dlm selut time kat track. hahaha. tak pe la uncle, janji sampai finish line. penat kami tunggu uncle tau. dari pagi sampai ke tengah hari. sempat berdikir barat tengah jalan tunggu ketibaan uncle. should be proud sbb time uncle sampai kitorang still ad menunggu. ikotkan hati dah nak tinggal je. haha


hard rock jeli ride crew 2012. 


part of urusetia yang eerrr, untung la muka tak sunburn! tak pe. tak pe. din geng aku. geng ikan bakar! hahaha

sekarang sedang memutihkan kulit muka yang tersgt sunburn. sampai semua pakat tegur kata "eh, kenapa kenampakan kesangatan kegelapan ketaraan kedekatan kemukaan? kau buat apa?" bole tanya lagi! tergores, terguris, berlubang hati aku ni. tak pe lah. temporary je. nnt rendam muka dlm chlorox + vanish + softlan = insyaAllah pulih selama-lamanya. hahaha. abes daaaa~~~~ bye bye. :)


::picit-picit krim garnier yg dah nak abes dengan tekun -_-"":: 

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images